מערכות CRM ממוקדות בניהול אינטראקציות עם לקוחות קיימים ועתידיים, ומטרתן לשפר את יחסי הלקוחות ואת חוויית המשתמש. שילוב AI במערכות אלו מאפשר לעסקים להשיג יתרון תחרותי משמעותי.
איך בינה מלאכותית משפרת את מערכות CRM
- ניתוח נתונים מתקדם בינה מלאכותית מאפשרת לנתח כמויות עצומות של נתונים במהירות וביעילות. במערכות CRM, AI יכולה לנתח את התנהגות הלקוחות, לזהות דפוסים ולהציע תובנות מבוססות נתונים. בכך, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות ולשפר את האסטרטגיות השיווקיות והשירותיות שלהם.
- אוטומציה של תהליכים AI מאפשרת אוטומציה של תהליכים רבים במערכות CRM. משימות שחוזרות על עצמן כמו שליחת מיילים, עדכון פרטי לקוח והפקת דוחות יכולים להתבצע באופן אוטומטי, מה שמפנה זמן לעובדים לעסוק במשימות מורכבות יותר ומפחית את השגיאות האנושיות.
- תחזית והמלצות AI יכולה לחזות את הצרכים וההתנהגות העתידית של הלקוחות באמצעות למידת מכונה (Machine Learning). מערכות CRM שמשתמשות ב-AI יכולות להמליץ על מוצרים ושירותים מותאמים אישית לכל לקוח, להציע תזמונים אופטימליים לפניות ולשפר את חוויית הלקוח.
- צ'אטבוטים ותמיכה חכמה שילוב צ'אטבוטים מבוססי AI במערכות CRM מאפשר מתן שירות ותמיכה ללקוחות בזמן אמת. צ'אטבוטים אלו יכולים לטפל בפניות בסיסיות, לספק מידע ולפתור בעיות נפוצות, מה שמשפר את זמינות השירות ואת שביעות רצון הלקוחות.
יתרונות שילוב AI במערכות CRM
- שיפור חוויית הלקוח AI מאפשרת להתאים את השירות לצרכים הייחודיים של כל לקוח, לספק מענה מהיר ומדויק ולזהות בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות למשברים.
- יעילות תפעולית אוטומציה של תהליכים באמצעות AI מפחיתה את העומס על העובדים ומשפרת את היעילות התפעולית. תהליכים שדרשו שעות עבודה רבות יכולים להתבצע תוך דקות בודדות.
- קבלת החלטות מבוססת נתונים תובנות מבוססות נתונים שמספקת AI מאפשרות לקבל החלטות עסקיות מושכלות ומבוססות על מידע עדכני ומדויק, מה שמשפר את היכולת להגיב לשינויים בשוק ולהתאים את האסטרטגיה העסקית.
- חיזוי מדויק AI מאפשרת חיזוי מדויק יותר של מגמות עתידיות ושל התנהגות הלקוחות, מה שמאפשר לעסקים לתכנן קדימה ולהיערך בהתאם.
אנו מפתחים כלי בינה מלאכותית שמתחברים למערכות CRM קיימות על מנת לנתח את המידע,
ולתת למשתמשי המערכת גישה לניהול הלקוחות בשפה טבעית עם המערכת.
מערכת ERP Chat Bot
AI DEVELOPMENTS מייצרת שכבה של צאט בוט מעל מערכות קיימות, המאפשרת למשתמשי קצה לייצר שיח טבעי עם מאגרי המידע של החברה. השכבה הנוספת הופכת את המערכת ERP\CRM שלכם ליותר ידידותית למשתמשי הקצה.
שימושיות
להלן מספר שאלות לדוגמא על ידי משתמשי מערכת:
שאלות פשוטות דרגה בסיסית
מחלקת שיווק \ מכירות
- כמה לקוחות חדשים נוספו בשבוע האחרון ?
- מה הקצב הממוצע של לקוחות חדשים בשנת 2023
- כמה לקוחות ירדו מהשירות בחודש שעבר ?
- האם יש עובדים שהביצועים שלהם במגמת ירידה ?
מחלקת תפעול
- איזה פרויקט מאחר ביותר משבוע ?
- מי המשתמש שאיחר החודש בהכי הרבה משימות ?
- כמה משימות פתוחות יש למוטי ואייל ? (שמות משתמשים במערכת)
מחלקת כספים
- האם יש חשבוניות שהופקו בחודש שעבר ועדיין לא שולמו ?
- הגיע תשלום בהעברה בנקאית לא מזוהה של 2434 ש"ח כולל מע"מ, לאיזה לקוח זה מתאים ?
- תן לי צפי מע"מ החודש לפי קצב החשבוניות
מזכירות
- מה הנייד של יעקב ליפשיץ ?
- מתי הייתה השיחה האחרונה עם יעקב ליפשיץ ?
- באיזה שעה הפגישה של ישראל עם יוסי ?
הנהלה
- מה המוצרים הכי רווחיים ברבעון האחרון ?
- מהם ערוצי השיווק הכי יעילים ברבעון האחרון ?
שאלות מורכבות דרגה בינונית
מחלקת שיווק
- אחוז עמידה ביעד תכנית מכירות שיווק ברבעון הנוכחי.
- קצב שימור לקוחות רבעון נוכחי לעומת רבעון קודם.
- הקמפיינים השיווקיים שהיו הכי מוצלחים בשנה האחרונה
מחלקת תפעול
- איזה תהליכים נתקלו בהכי הרבה עיכובים השנה
- איזה סוג משימות הכי הרבה מתעכבות אצל מוטי ?
- באיזה יום בשבוע מבצעים הכי פחות משימות ?
מחלקת כספים
- האם יש לקוח שכדאי להזיז חיוב שלו לתאריך אחר בגלל דחיות חוזרות של חברת האשראי ?
- האם יש ספק שההוצאות אצלו גדלו באופן חריג ברבעון האחרון ?
- נזילות צפוייה ב 28 לחודש ?
מזכירות
- איזה יום הכי פנוי לפגישה עם יעקב בשבוע הבא ?
- כמה פגישות היו ליעקב עם רן ברבעון האחרון ?
- מתי הפגישה הבאה של יעקב עם אלי ?
שאלות מורכבות המשלבת נתוני ERP עם מסמכי חברה שכוללים בין השאר: ניתוחי שוק, מודיעין עסקי מתחרים, ציוני BDI של לקוחות וכיו"ב.
- איך ניתן למקסם את התוצאות מתוך המשאבים הקיימים ?
- האם יש לקוחות עם אובליגו גדול מדי ?
- האם יש מתחרה שבאופן שיטתי לוקח לקוחות ?