פרוייקטים

אפליקציה לניטור ובקרת קהל עבור ממשל

פיתחנו אפליקציה מתקדמת במיוחד עבור ממשל, המאפשרת ניטור ובקרת קהל בצורה יעילה ומדויקת. האפליקציה שלנו מתבססת על טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית וניתוח נתונים בזמן אמת, כדי לספק פתרונות חדשניים לספירת אנשים וניתוח התנהגות קהל במרחבים ציבוריים.

תכונות עיקריות של האפליקציה

  • ספירת אנשים בזמן אמת האפליקציה עושה שימוש במצלמות חכמות ובאלגוריתמים של למידת מכונה כדי לזהות ולספור אנשים במרחב הציבורי בזמן אמת. הטכנולוגיה מאפשרת לספור אנשים בצורה מדויקת גם בסביבות צפופות ולהתאים את הספירה לתנאים המשתנים.
  • ניתוח התנהגות קהל האפליקציה מנתחת את התנהגות הקהל על בסיס נתוני וידאו ונתונים נוספים, כדי לזהות דפוסים ולספק תובנות חשובות. ניתן לזהות תנועות לא שגרתיות, הצטברות אנשים באזורים מסוימים והתנהגויות חשודות, ובכך לשפר את האבטחה והסדר הציבורי.
  • התראות בזמן אמת האפליקציה שולחת התראות בזמן אמת למנהלי המרחב או לכוחות הביטחון במקרה של זיהוי התנהגות חריגה או חריגה מהמספר המותר של אנשים במרחב. ההתראות מאפשרות תגובה מהירה ויעילה למניעת מצבים מסוכנים ולשמירה על הסדר הציבורי.
  • ניתוח דוחות והפקת תובנות האפליקציה מספקת דוחות מפורטים וניתוחים סטטיסטיים על התנהגות הקהל, כולל מספר אנשים במרחב, שעות עומס, תנועת אנשים וזיהוי דפוסים ייחודיים. המידע המנותח מאפשר למנהלים לקבל החלטות מבוססות נתונים ולתכנן את ניהול המרחב בצורה מיטבית.
  • פרטיות ואבטחת מידע האפליקציה מתוכננת תוך שמירה קפדנית על פרטיות המשתמשים ואבטחת המידע. הנתונים נאספים ומנותחים בצורה מאובטחת, והגישה למידע מוגבלת רק למורשים. כמו כן, המערכת עומדת בכל התקנים והדרישות החוקיות לשמירה על פרטיות ואבטחת מידע.

יתרונות השימוש באפליקציה

  • שיפור האבטחה הציבורית ניטור ובקרת קהל בזמן אמת מאפשרים לזהות איומים פוטנציאליים ולהגיב להם במהירות, מה שמשפר את האבטחה הציבורית ומפחית את הסיכון לתקריות.
  • ניהול יעיל של המרחב הציבורי המידע המנותח מאפשר למנהלי המרחב לתכנן ולנהל את המרחב בצורה יעילה יותר, כולל תכנון תשתיות, ניהול עומסים ושיפור חוויית המשתמשים.
  • התאמה לתנאים משתנים האפליקציה מתאימה את פעולתה לתנאים משתנים במרחב, כולל שינויים בתאורה, תנאי מזג האוויר וצפיפות הקהל, ובכך מבטיחה דיוק מרבי בכל עת.
  • שיפור חוויית המשתמשים ניתוח דפוסי התנהגות הקהל מאפשר לשפר את השירותים הניתנים במרחב הציבורי ולהתאים אותם לצרכים ולהעדפות של המשתמשים, מה שמוביל לשיפור חוויית השימוש הכוללת.

 

אופטימיזציה באמצעות AI

מערכת שירות לקוחות עבור Jiji.NG

Jiji.ng  הוא שוק המקוון הגדול ביותר בניגריה. מאז 2014 הוא מחבר בין קונים ומוכרים אמיתיים להחלפת סחורות ושירותים.

ב-Jiji.ng יש יותר מ-2,000,000 מודעות, ומגיעים אליו עד 200,000 מוכרים ו-7,000,000 משתמשים ייחודיים בחודש. אנשים יכולים לקנות מכוניות, מוצרים לבית וטלפונים ניידים, להזמין שירותים ואפילו למצוא עבודות חדשות באמצעות הפלטפורמה. ל-Jiji יש פוטנציאל שוק עצום, אך הוא דורש פתרונות טכנולוגיים יעילים כדי לענות על צרכי המשתמשים.

בגלל התהליכים הפנימיים הקפדניים שלהם, כמות המודעות והמוצרים העצומה יוצרת עשרות אלפי פניות דרך המדיה החברתית של Jiji מדי יום דרך תגובות והודעות פרטיות, מצאנו שהם נמצאים בלחץ תמידי, וצוות התמיכה של Jiji היה באופן קבוע על סף קריסה.

מכיוון ש-Jiji כבר עבדה עם פלטפורמות אוטומציה וצ'אטבוטים, היה לנו הרבה יותר קל להבין מה בדיוק צריך לעשות. ניתוח נתוני Jiji וזרימת העבודה שסופקה לנו אפשרו לנו להשיק במהירות את גרסת הבטא של הצ'אטבוט שלנו המבוסס על בינה מלאכותית. צוות Jiji היה תמיד זמין לעזור עם פרטים נוספים כשנדרש, היה מאוד רספונסיבי ופרואקטיבי.

הפיתוח שלנו אפשר להוריד לחץ מהשירות לקוחות ולתת שירות טוב יותר ומהיר יותר ללקוחות של Jiji.

מערכת שירות לקוחות עבור MacPaw

חברתנו פיתחה מגוון רחב של מודלים לאוטומציה של שירות הלקוחות, אחד מהם הוא לחברת MacPaw, , עוסקת מאז 2008 בפיתוח והפצת תוכנות עבור macOS ו-iOS. החברה עומדת מאחורי המוצרים המוכרים CleanMyMac X, Setapp, ClearVPN ועוד מספר מוצרים אחרים.

כיום, מתגאה MacPaw ביותר מ-30 מיליון משתמשים ברחבי העולם, עם תוכנותיה מותקנות על חמישית מהמחשבים של Apple (Macs) ברחבי הגלובוס.

הגידול במספר המשתמשים הוביל לצורך בשיפור שירות הלקוחות הקיים. MacPaw הכירה בצורך בפתרון רובוטי כאשר נפח הפניות גדל. החברה ניסתה להשיק צ'אטבוט פשוט משלה, מבוסס על מערכת "אם/אז," אך זה לא הספיק ולא כיסה את כל צרכי שירות הלקוחות.

לכן, הם רצו גישה חדשה לחלוטין וביקשו פתרון שיצמצם את מעורבות האדם במפגשי הלקוחות היומיים. בהתחשב במאפיינים המיוחדים, הלקוחות זקוקים לתשובות ברורות ומובנות עם הוראות שלב-אחר-שלב שיעזרו להם לפתור את הקשיים שהם עשויים להתמודד איתם.

פיתחנו לחברת MacPaw  צ'אטבוט שממשיך את השיחה לאחר מספר שניות ומספק תשובות ורלוונטית באמצעות מאגר הידע של MacPaw  . השילוב של יעילות ולמידה מתמשכת שמספק הצ'אטבוט שלנו הבטיח פתרון שיכול לעמוד בסטנדרטים של שירות הלקוחות של MacPaw.וצמצם באופן משמעותי את כוח האדם בחברה ואת איכות השירות !

מערכת שירות לקוחות עבור Fozzy

Fozzy היא חברת אחסון צומחת במהירות העונה על הצרכים של כולם, ממצטרפים החדשים לתעשייה ועד מנהלי אתרים מנוסים. פתרונות האחסון האינטרנטי שלה, הזולים והאמינים, מבוקשים על ידי אנשים פרטיים ועסקים בכל גודל בארצות הברית, אירופה ואסיה.

מגוון השירותים של החברה רחב וכולל דומיינים, אחסון, VPS, שרתי משחק ובונה אתרים. הצוות מאחד מומחים מכל רחבי העולם, המשתמשים בפתרונות המתקדמים ביותר ובשרתים החזקים ביותר כדי להשיג את מטרותיהם. ביצועי הרשת שלהם גבוהים במיוחד, עם קיבולת העולה על 4 Tbps, גיבויים יומיים, כונני SSD, שרת אינטרנט LiteSpeed, תיקוני פגיעות אוטומטיים ותעודות SSL חינמיות.

שיפור שירות הלקוחות והגדלת היעילות של מחלקת השירות הם אתגרים שכל חברה תתמודד איתם במוקדם או במאוחר. בתחילה, ניסתה Fozzy לפתור את הבעיה על ידי אופטימיזציה של התהליכים הפנימיים או העברת משימות, אך בטווח הארוך, אמצעים אלו לא הניבו את התוצאות הרצויות.

ביחד עם Fozzy פיתחנו פתרונות מבוססי בינה מלאכותית כדי לאפשר לצוות התמיכה הטכנית המוגבל שלהם לנהל את זמנם בצורה נבונה יותר, תוך התמקדות בפניות מורכבות והשארת המשימות הקלות יותר לבינה מלאכותית.

ERP ChatBot עבור מדיה גרופ

חברת מדיה גרופ, אחת מחברות הקידום בגוגל המובילות בישראל, משתמשת במערכת ERP של פריוריטי לניהול שוטף של החברה. פריוריטי היא מערכת ERP מתקדמת המאפשרת לנהל את כל תהליכי העבודה בעסק בצורה מאורגנת ואפקטיבית, מניהול שעות, לקוחות ועד למעקב אחר חשבונות ופיננסים.

כדי להעצים את השימוש במערכת ולשפר את חווית העבודה של העובדים, חברת AI DEVELOPMENT פיתחה עבור מדיה גרופ ERP ChatBot ייחודי. הצ'אטבוט המתקדם הזה מאפשר לעובדי החברה לנהל שיח טבעי עם מערכת ה-ERP, מה שמקל עליהם לבצע חיפושים, לקבל מידע, ולהשלים משימות שונות באופן מהיר ויעיל.

הצ'אטבוט של ERP מאפשר לעובדים לשאול שאלות ולקבל תשובות בזמן אמת, לבצע עדכונים ולבצע פעולות שונות במערכת בקלות ובנוחות, כאילו הם מדברים עם עוזר וירטואלי. המערכת המתקדמת הזו תורמת לשיפור הפרודוקטיביות בעבודה ולייעול תהליכי העבודה השונים בחברה.

עוזר בינה מלאכותית למפה אינטראקטיבית

חברת SEAVIEW עוסקת בשיווק פרויקטי נדל"ן בקפריסין לישראלים. החברה משווקת מעל 200 פרויקטים באמצעות מפה אינטראקטיבית. החברה זיהתה כי לקוחות מתקשים למצוא נכסים על גבי המפה, ולכן פנתה לחברת AI DEVELOPMENT לפיתוח בוט מבוסס AI.

הבוט מחובר לנכסים על המפה ומאפשר ללקוחות שיח נוח למציאת נכסים התואמים לצרכים שלהם על גבי המפה האינטראקטיבית. הבוט ממוקם בפינה הימנית התחתונה של העמוד.

לעמוד המפה האינטראקטיבית >

אפליקציה לניטור ובקרת קהל עבור ממשל

פיתחנו אפליקציה מתקדמת במיוחד עבור ממשל, המאפשרת ניטור ובקרת קהל בצורה יעילה ומדויקת. האפליקציה שלנו מתבססת על טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית וניתוח נתונים בזמן אמת, כדי לספק פתרונות חדשניים לספירת אנשים וניתוח התנהגות קהל במרחבים ציבוריים.

תכונות עיקריות של האפליקציה

  • ספירת אנשים בזמן אמת האפליקציה עושה שימוש במצלמות חכמות ובאלגוריתמים של למידת מכונה כדי לזהות ולספור אנשים במרחב הציבורי בזמן אמת. הטכנולוגיה מאפשרת לספור אנשים בצורה מדויקת גם בסביבות צפופות ולהתאים את הספירה לתנאים המשתנים.
  • ניתוח התנהגות קהל האפליקציה מנתחת את התנהגות הקהל על בסיס נתוני וידאו ונתונים נוספים, כדי לזהות דפוסים ולספק תובנות חשובות. ניתן לזהות תנועות לא שגרתיות, הצטברות אנשים באזורים מסוימים והתנהגויות חשודות, ובכך לשפר את האבטחה והסדר הציבורי.
  • התראות בזמן אמת האפליקציה שולחת התראות בזמן אמת למנהלי המרחב או לכוחות הביטחון במקרה של זיהוי התנהגות חריגה או חריגה מהמספר המותר של אנשים במרחב. ההתראות מאפשרות תגובה מהירה ויעילה למניעת מצבים מסוכנים ולשמירה על הסדר הציבורי.
  • ניתוח דוחות והפקת תובנות האפליקציה מספקת דוחות מפורטים וניתוחים סטטיסטיים על התנהגות הקהל, כולל מספר אנשים במרחב, שעות עומס, תנועת אנשים וזיהוי דפוסים ייחודיים. המידע המנותח מאפשר למנהלים לקבל החלטות מבוססות נתונים ולתכנן את ניהול המרחב בצורה מיטבית.
  • פרטיות ואבטחת מידע האפליקציה מתוכננת תוך שמירה קפדנית על פרטיות המשתמשים ואבטחת המידע. הנתונים נאספים ומנותחים בצורה מאובטחת, והגישה למידע מוגבלת רק למורשים. כמו כן, המערכת עומדת בכל התקנים והדרישות החוקיות לשמירה על פרטיות ואבטחת מידע.

יתרונות השימוש באפליקציה

  • שיפור האבטחה הציבורית ניטור ובקרת קהל בזמן אמת מאפשרים לזהות איומים פוטנציאליים ולהגיב להם במהירות, מה שמשפר את האבטחה הציבורית ומפחית את הסיכון לתקריות.
  • ניהול יעיל של המרחב הציבורי המידע המנותח מאפשר למנהלי המרחב לתכנן ולנהל את המרחב בצורה יעילה יותר, כולל תכנון תשתיות, ניהול עומסים ושיפור חוויית המשתמשים.
  • התאמה לתנאים משתנים האפליקציה מתאימה את פעולתה לתנאים משתנים במרחב, כולל שינויים בתאורה, תנאי מזג האוויר וצפיפות הקהל, ובכך מבטיחה דיוק מרבי בכל עת.
  • שיפור חוויית המשתמשים ניתוח דפוסי התנהגות הקהל מאפשר לשפר את השירותים הניתנים במרחב הציבורי ולהתאים אותם לצרכים ולהעדפות של המשתמשים, מה שמוביל לשיפור חוויית השימוש הכוללת.

 

אופטימיזציה באמצעות AI

מערכת שירות לקוחות עבור Jiji.NG

Jiji.ng  הוא שוק המקוון הגדול ביותר בניגריה. מאז 2014 הוא מחבר בין קונים ומוכרים אמיתיים להחלפת סחורות ושירותים.

ב-Jiji.ng יש יותר מ-2,000,000 מודעות, ומגיעים אליו עד 200,000 מוכרים ו-7,000,000 משתמשים ייחודיים בחודש. אנשים יכולים לקנות מכוניות, מוצרים לבית וטלפונים ניידים, להזמין שירותים ואפילו למצוא עבודות חדשות באמצעות הפלטפורמה. ל-Jiji יש פוטנציאל שוק עצום, אך הוא דורש פתרונות טכנולוגיים יעילים כדי לענות על צרכי המשתמשים.

בגלל התהליכים הפנימיים הקפדניים שלהם, כמות המודעות והמוצרים העצומה יוצרת עשרות אלפי פניות דרך המדיה החברתית של Jiji מדי יום דרך תגובות והודעות פרטיות, מצאנו שהם נמצאים בלחץ תמידי, וצוות התמיכה של Jiji היה באופן קבוע על סף קריסה.

מכיוון ש-Jiji כבר עבדה עם פלטפורמות אוטומציה וצ'אטבוטים, היה לנו הרבה יותר קל להבין מה בדיוק צריך לעשות. ניתוח נתוני Jiji וזרימת העבודה שסופקה לנו אפשרו לנו להשיק במהירות את גרסת הבטא של הצ'אטבוט שלנו המבוסס על בינה מלאכותית. צוות Jiji היה תמיד זמין לעזור עם פרטים נוספים כשנדרש, היה מאוד רספונסיבי ופרואקטיבי.

הפיתוח שלנו אפשר להוריד לחץ מהשירות לקוחות ולתת שירות טוב יותר ומהיר יותר ללקוחות של Jiji.

מערכת שירות לקוחות עבור MacPaw

חברתנו פיתחה מגוון רחב של מודלים לאוטומציה של שירות הלקוחות, אחד מהם הוא לחברת MacPaw, , עוסקת מאז 2008 בפיתוח והפצת תוכנות עבור macOS ו-iOS. החברה עומדת מאחורי המוצרים המוכרים CleanMyMac X, Setapp, ClearVPN ועוד מספר מוצרים אחרים.

כיום, מתגאה MacPaw ביותר מ-30 מיליון משתמשים ברחבי העולם, עם תוכנותיה מותקנות על חמישית מהמחשבים של Apple (Macs) ברחבי הגלובוס.

הגידול במספר המשתמשים הוביל לצורך בשיפור שירות הלקוחות הקיים. MacPaw הכירה בצורך בפתרון רובוטי כאשר נפח הפניות גדל. החברה ניסתה להשיק צ'אטבוט פשוט משלה, מבוסס על מערכת "אם/אז," אך זה לא הספיק ולא כיסה את כל צרכי שירות הלקוחות.

לכן, הם רצו גישה חדשה לחלוטין וביקשו פתרון שיצמצם את מעורבות האדם במפגשי הלקוחות היומיים. בהתחשב במאפיינים המיוחדים, הלקוחות זקוקים לתשובות ברורות ומובנות עם הוראות שלב-אחר-שלב שיעזרו להם לפתור את הקשיים שהם עשויים להתמודד איתם.

פיתחנו לחברת MacPaw  צ'אטבוט שממשיך את השיחה לאחר מספר שניות ומספק תשובות ורלוונטית באמצעות מאגר הידע של MacPaw  . השילוב של יעילות ולמידה מתמשכת שמספק הצ'אטבוט שלנו הבטיח פתרון שיכול לעמוד בסטנדרטים של שירות הלקוחות של MacPaw.וצמצם באופן משמעותי את כוח האדם בחברה ואת איכות השירות !

מערכת שירות לקוחות עבור Fozzy

Fozzy היא חברת אחסון צומחת במהירות העונה על הצרכים של כולם, ממצטרפים החדשים לתעשייה ועד מנהלי אתרים מנוסים. פתרונות האחסון האינטרנטי שלה, הזולים והאמינים, מבוקשים על ידי אנשים פרטיים ועסקים בכל גודל בארצות הברית, אירופה ואסיה.

מגוון השירותים של החברה רחב וכולל דומיינים, אחסון, VPS, שרתי משחק ובונה אתרים. הצוות מאחד מומחים מכל רחבי העולם, המשתמשים בפתרונות המתקדמים ביותר ובשרתים החזקים ביותר כדי להשיג את מטרותיהם. ביצועי הרשת שלהם גבוהים במיוחד, עם קיבולת העולה על 4 Tbps, גיבויים יומיים, כונני SSD, שרת אינטרנט LiteSpeed, תיקוני פגיעות אוטומטיים ותעודות SSL חינמיות.

שיפור שירות הלקוחות והגדלת היעילות של מחלקת השירות הם אתגרים שכל חברה תתמודד איתם במוקדם או במאוחר. בתחילה, ניסתה Fozzy לפתור את הבעיה על ידי אופטימיזציה של התהליכים הפנימיים או העברת משימות, אך בטווח הארוך, אמצעים אלו לא הניבו את התוצאות הרצויות.

ביחד עם Fozzy פיתחנו פתרונות מבוססי בינה מלאכותית כדי לאפשר לצוות התמיכה הטכנית המוגבל שלהם לנהל את זמנם בצורה נבונה יותר, תוך התמקדות בפניות מורכבות והשארת המשימות הקלות יותר לבינה מלאכותית.

ERP ChatBot עבור מדיה גרופ

חברת מדיה גרופ, אחת מחברות הקידום בגוגל המובילות בישראל, משתמשת במערכת ERP של פריוריטי לניהול שוטף של החברה. פריוריטי היא מערכת ERP מתקדמת המאפשרת לנהל את כל תהליכי העבודה בעסק בצורה מאורגנת ואפקטיבית, מניהול שעות, לקוחות ועד למעקב אחר חשבונות ופיננסים.

כדי להעצים את השימוש במערכת ולשפר את חווית העבודה של העובדים, חברת AI DEVELOPMENT פיתחה עבור מדיה גרופ ERP ChatBot ייחודי. הצ'אטבוט המתקדם הזה מאפשר לעובדי החברה לנהל שיח טבעי עם מערכת ה-ERP, מה שמקל עליהם לבצע חיפושים, לקבל מידע, ולהשלים משימות שונות באופן מהיר ויעיל.

הצ'אטבוט של ERP מאפשר לעובדים לשאול שאלות ולקבל תשובות בזמן אמת, לבצע עדכונים ולבצע פעולות שונות במערכת בקלות ובנוחות, כאילו הם מדברים עם עוזר וירטואלי. המערכת המתקדמת הזו תורמת לשיפור הפרודוקטיביות בעבודה ולייעול תהליכי העבודה השונים בחברה.

עוזר בינה מלאכותית למפה אינטראקטיבית

חברת SEAVIEW עוסקת בשיווק פרויקטי נדל"ן בקפריסין לישראלים. החברה משווקת מעל 200 פרויקטים באמצעות מפה אינטראקטיבית. החברה זיהתה כי לקוחות מתקשים למצוא נכסים על גבי המפה, ולכן פנתה לחברת AI DEVELOPMENT לפיתוח בוט מבוסס AI.

הבוט מחובר לנכסים על המפה ומאפשר ללקוחות שיח נוח למציאת נכסים התואמים לצרכים שלהם על גבי המפה האינטראקטיבית. הבוט ממוקם בפינה הימנית התחתונה של העמוד.

לעמוד המפה האינטראקטיבית >