Jiji.ng  הוא שוק המקוון הגדול ביותר בניגריה. מאז 2014 הוא מחבר בין קונים ומוכרים אמיתיים להחלפת סחורות ושירותים.

ב-Jiji.ng יש יותר מ-2,000,000 מודעות, ומגיעים אליו עד 200,000 מוכרים ו-7,000,000 משתמשים ייחודיים בחודש. אנשים יכולים לקנות מכוניות, מוצרים לבית וטלפונים ניידים, להזמין שירותים ואפילו למצוא עבודות חדשות באמצעות הפלטפורמה. ל-Jiji יש פוטנציאל שוק עצום, אך הוא דורש פתרונות טכנולוגיים יעילים כדי לענות על צרכי המשתמשים.

בגלל התהליכים הפנימיים הקפדניים שלהם, כמות המודעות והמוצרים העצומה יוצרת עשרות אלפי פניות דרך המדיה החברתית של Jiji מדי יום דרך תגובות והודעות פרטיות, מצאנו שהם נמצאים בלחץ תמידי, וצוות התמיכה של Jiji היה באופן קבוע על סף קריסה.

מכיוון ש-Jiji כבר עבדה עם פלטפורמות אוטומציה וצ'אטבוטים, היה לנו הרבה יותר קל להבין מה בדיוק צריך לעשות. ניתוח נתוני Jiji וזרימת העבודה שסופקה לנו אפשרו לנו להשיק במהירות את גרסת הבטא של הצ'אטבוט שלנו המבוסס על בינה מלאכותית. צוות Jiji היה תמיד זמין לעזור עם פרטים נוספים כשנדרש, היה מאוד רספונסיבי ופרואקטיבי.

הפיתוח שלנו אפשר להוריד לחץ מהשירות לקוחות ולתת שירות טוב יותר ומהיר יותר ללקוחות של Jiji.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *