חברתנו פיתחה מגוון רחב של מודלים לאוטומציה של שירות הלקוחות, אחד מהם הוא לחברת MacPaw, , עוסקת מאז 2008 בפיתוח והפצת תוכנות עבור macOS ו-iOS. החברה עומדת מאחורי המוצרים המוכרים CleanMyMac X, Setapp, ClearVPN ועוד מספר מוצרים אחרים.

כיום, מתגאה MacPaw ביותר מ-30 מיליון משתמשים ברחבי העולם, עם תוכנותיה מותקנות על חמישית מהמחשבים של Apple (Macs) ברחבי הגלובוס.

הגידול במספר המשתמשים הוביל לצורך בשיפור שירות הלקוחות הקיים. MacPaw הכירה בצורך בפתרון רובוטי כאשר נפח הפניות גדל. החברה ניסתה להשיק צ'אטבוט פשוט משלה, מבוסס על מערכת "אם/אז," אך זה לא הספיק ולא כיסה את כל צרכי שירות הלקוחות.

לכן, הם רצו גישה חדשה לחלוטין וביקשו פתרון שיצמצם את מעורבות האדם במפגשי הלקוחות היומיים. בהתחשב במאפיינים המיוחדים, הלקוחות זקוקים לתשובות ברורות ומובנות עם הוראות שלב-אחר-שלב שיעזרו להם לפתור את הקשיים שהם עשויים להתמודד איתם.

פיתחנו לחברת MacPaw  צ'אטבוט שממשיך את השיחה לאחר מספר שניות ומספק תשובות ורלוונטית באמצעות מאגר הידע של MacPaw  . השילוב של יעילות ולמידה מתמשכת שמספק הצ'אטבוט שלנו הבטיח פתרון שיכול לעמוד בסטנדרטים של שירות הלקוחות של MacPaw.וצמצם באופן משמעותי את כוח האדם בחברה ואת איכות השירות !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *